Ischiasnerven!

Vet inte hur det stavas men ni fattar ändå. Maria på jobbet misstänker att det är min ischiasnerv som kommit i kläm eftersom att jag har så ont i svanken, ner över rumpan och benen lite. Det är väldigt vanligt att det händer. Finns inte så mycket att göra åt det. Ta värktabletter typ. Micke tycker att jag borde gå till en läkare, narapat. Men jag vill inte ligga där och få massage typ för då kommer jag börja lipa. Micke testade sist och det gjorde svinont. Så det klarar jag inte.
 Gick hyffsat bra på jobbet ändå, gjorde jävligt ont men fick bita ihop.
Ska strax sova tänkte jag. Ska ta en värktablett innan. Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt. Ska vara på arbetsförmedlingen kl ett. Segt!!

Nu blir det en kvällspling till Micke! :D     Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida