Irriterande!

Jag var hos en läkare den 5e för att ta allergitest osv! Jag sa klart och tydligt att jag ville ha någon medicin så jag kan vara med djur, kanske tillochmed ha eget husdjur. Jag vet en som är allergisk mot katter, men han fick en bra medicin så han tillochmed kan ha egen katt hemma. Och det verkar inte som att min läkare fattar detta! Hon verkade jävligt pantad om jag får säga det själv!!! För de första när hon undersökte min hals sa hon "jag ser att du har förstorade halsmandlar"...jag blev helt chockad och höll på att brista ut i ett asgarv...jag sa till henne att "hur kan du säga så..dem finns inte där överhuvudtaget..jag har ju opererat bort dem"...då visste hon inte vad hon skulle säga! pucko! trovärdig läkare? Nej!
Sen ringde hon idag och sa att hon skickat ett recept på tabletter till apoteket nu. Att mitt allergitest visade starkt på hund, katt, häst och timotej! jaja..det visste jag ju redan.. så sa hon att du kan inte ha djur men när du ska träffa kompisar osv som har djur får du ta en tablett innan.. Så alltså fattade hon inte alls varför jag var där för första början!! Jag ville ju ha medicin som skulle göra att jag själv kunde ha djur kanske. eller vistas bland djur mer än 2 timmar.  Så jävla hopplöst detta!! Hon är utländsk och pratar skitfort så jag fattar fan ingenting! Jag får söka upp en annan läkare helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida