God morgon!

Ja, det kan man lugnt säga...morgon! Vad gör jag uppe nu? Haha :)
Försöker vända på dygnet så jag inte sover så länge på dagarna. Och nu har jag satt igång en maskin tvätt också. Snart blir det frukost och en dusch. Ska till biblioteket sen och skriva ut min remiss och några CV. Tummen är på väg ur!!

Jag har haft en jättehemsk dröm inatt! Jag började tillochmed gråta i sömnen!! Vaknade av att jag grät. Usch va hemskt!! =/ Värst av allt var att den kändes så verklig också. Fyfan, jag verkligen hatar såna drömmar!!

Uppdaterar senare...

Kommentarer
Postat av: ^^

how jätte rude o drömma om att jag dör!! :P ^^


URL: http://howruude.blogg.se/ @ 2009-01-20 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida