God kväll!

Det har vart en väldigt lugn dag idag! Höll Emely sällskap ett tag nere i butiken förut. Har sedan glott på tv och ätit mat. Och nu har jag precis gjort om Emely's blogg lite. Har inget bättre för mig så sätt, och tycker det är kul som sagt. Ta en titt om ni vill, http://howruude.blogg.se .
Tänkte kolla på filmen Cake som kommer kl 21.00 på tv3 ikväll! Har inte sett den innan och Emely sa att den var rätt bra.
 Haha jag skrev ju ett inlägg om högklackat, om att jag kanske borde lära mig gå i det. Jag testade några par hos Emely förut. Och jisses, jag fattar inte hur man orkar gå så? Man får fruktansvärt ont i fötterna, även benen! Dock ser benen snyggare ut i högklackat. En klack på max 5cm får det bli. Inte mer! ^^

Det kom in en jättesöt gubbe till Emely i skoaffären idag. Han brukar tydligen komma dit rätt ofta pga att det är så starkt ljus inne i butiken och det blir han glad av. Han va så himla söt! Han sa nåt i stil med att han kommer dit in och hämtar ljus när han ska gå ut i mörkret igen. Han va så himla go! :) Sen gick han ut igen, men stannade i dörröppningen och vinkade. Såna gubbar är ju underbara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida