Fredag kväll!

Blir väldigt lugn! Och skönt är det! Är så trött, för jag har inte fått någon bra sömn på två nätter nu. Och så har jag jobbat på det. Huvudvärk osv. Segt! Låg under täcket och frös jättemycket förut, men sysselsatte mig själv med att vika tvätt och tände sedan ljus...nu börjar värmen komma tillbaka!  Jättemysig känsla med ljus också. Bara sällskap som fattas nu! Men man kan inte få allt! Kvällen blir lugn som sagt...det blir Lets Dance och lite gott. Och inatt ska jag fanimej sova bra! Vill vakna utvilad och på gott humör imorgon! Jag ska träna och ta en skön dusch och äta en god frukost och njuta av dagen! Hoppas ingenting sabbar detta nu! Jag behöver få sova en natt. Behöver ta hand om mig själv.
Min helg blir lugn, ska fira Madde lite imorgon men annars blir den lugn. Laddar inför nästa vecka där jag har fullt upp ungefär. Ska jobba, ska på möten, kolla mini laptop (hihi :)), träna, söka jobb! Dessutom fyller pappa år men då kommer han inte ens vara hemma. Funderar på att göra någon tårta tills han kommer hem. Får se :) Skulle nog uppskattas iallafall! Jag gör allt för honom!!

Nu går jag i tatueringstankar igen! Jag är inne på nåt coolt mönster, nån döskalle och röda blommor! Kan bli astufft! Förknippar den tatueringen med rock! Jag var inne på att skriva "rock" på handleden ett tag men det känns så trist och så vanligt. Rock är det bästa jag vet! Jag älskar det! Stämningen, musiken, lixom själva soundet. Rösterna, skriken och sjävla stilen!! Alltid när jag är ledsen eller arg så lyssnar jag på rock och kan på så sätt lugna ner mig! Underbart!! 
 Döskallar är häftiga, blommor är fina och med snygga linjer, skugga osv kan det bli nice! Men det lär kosta! Men jag fyller 20 snart och då ska jag önska mig pengar. Ska ju dessutom lära mig spara! Lär ju inte bli någon tatuering innan sommaren iallafall för jag vill sola och bada! Ev. en resa utomlands!

Nu blir det snart tv och mys för min del! Uppdaterar väl senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida