Fredag!

Jag måste börja lägga mig tidigare och gå upp tidigare, detta håller ju inte. Somna alltid efter två på natten och sover fram till elva, tolv på dagen. Det är skönt att sova men ändå segt att så mycket tid av dagen försvinner. Visserligen är jag arbetslös och har ändå inte så mycket att göra. Men jag vill ändå ändra på mina sovtider.
 Nästa vecka blir det allvar med allt gällande sovtider, jobb och träning. Jaja, hur många gånger har jag skrivit det? jag vet. Men nu blir det allvar. Pinsamt att jag skrivit det så mycket i bloggen men ändå händer det inget. Men nu är jag taggad, nu är jag redo. För nu måste det fan hända något! Ska ta tummen ur och gå till arbetsförmedlingen även om sådant är jobbigt. Men jag måste göra det för att de ska hända något.

Haha, sökte precis jobb på Liseberg iallafall! Man kan ju alltid hoppas!  Anna har också sökt och ska faktiskt på intervju den 2a februari, så jag håller tummarna för henne! :)

Idag vet jag inte vad som händer riktigt. Hade tänkt städa upp lite grann iallafall. Ikväll blir det väl någon film också! :)
Fick hem min box idag med alla Ensam Hemma filmerna! Det är iofs de två första som är bäst!!

Uppdaterar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida