Film

Kollar på en film på tv3 nu som heter The Ringer...Rätt rolig faktiskt! Man underskattar de som är utvecklingstöra för vissa är verkligen jättesmarta!!

 Amerikansk komedi från 2005. En komedi om två killar som bestämmer sig för att fixa Special-OS, och låta en av dem låtsas delta, för att kunna betala av en skuld.

I rollerna: Johnny Knoxville, Brian Cox, Katherine Heigl, Jed Rees, Bill Chott. Regi: Barry W. Blaustein.

Ska väl sova sen när filmen är slut tror jag. Imorgon ska jag träna lite och så ska jag och pappa åka till backaplan och kolla på mini laptops. Sen ska jag jobba 16-21. En dag då det händer saker! :) Får se vilken jag bestämmer mig för. Det lutar nog mest åt den röda tror jag...





Micke, jag saknar dig!! <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Saknar dig med!!<3

@ 2009-01-28 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida