En runda på stan

Jag och Madde åkte in till stan som sagt...var la där i 2 timmar. Mötte de som ville ha skorna och fick dem sålt. Sen gick vi runt och tittade lite i affärer. Jag köpte en blå t-shirt på Gina Tricot. Och ett halsband på Pepper. Sedan käkade vi på Paprika! Mumma va gott det var! Fast nu rapar man vitlök! Mumma ^^

  

Ikväll blir det lugnt för min del. Tänkte färga håret, fixa naglarna och kolla finalen på Körslaget! Låter som en skön kväll! :) Man behöver pyssla om sig själv imellanåt! Lite egentid!
Är bjuden på fest hos Marie men har ingen lust. Plus att hon har katter och det tål jag ju inte! Så det blir ingen fest för min del! Dessutom ska jag jobba imorn 6:45-15!

Uppdaterar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida