Det gäller att ha tålamod!!

Sitter här med min minilap top nu. Allting är så smått och jag måste läsa boken lite så jag kan hantera datorn bättre och så att jag vet saker och ting. Gäller att ha tålamod som sagt. Det fanns ingen röd kvar nånstans så det fick bli en svart.
Åkt ju till backaplan förut med pappa och farmor och det var trevligt. Jag fixade min dator och farmor köpte en radio. Sen tog vi en fika och åkte hem. Har även jobbat 16-21. Segt men det gick bra. Det har flyttat dit en ny gubbe idag som var jättego och söt. :)
Är ganska trött så lär inte sitta uppe så länge idag. Har typ spänninghuvudvärk, det trycker i bakhuvdet på mig :( Obehaligt!!

Haha datorn är så liten..shit..sött och den är ju lätt att ta med sig, Inte så tung och den tar ju inte så mycket plats. Men när jag ska fixa mina bilder och designer så sitter jag nog hellre vid den vanliga datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida