Börjar...

Börjar få kläm på det nu. Men jag måste ändå läsa lite grann! Det skadar ju inte direkt.

 Ska strax göra mig redo för att lägga mig. Ta en ipren och hoppas att trycket i huvudet försvinner. Imorgon ska jag träna lite och jobba 16-21. Bortsätt det händer det väl inget annat för min del. På onsdag blir det möten iallafall. Segt!  Jag ser inte fram emot mötet på arbetsförmedlingen som bekräknas ta ca två timmar. Usch va segt!


När är det min tur? Har sökt massa jobb men får bara mail där det står  "tjänsten du har sökt har tillgetts någon annan men tack för visat intresse!"   När ska jag nån gång få ett mail eller telefonsamtal där de blir snack om intervju eller nåt? Hopplöst! Men jag ger inte upp! Nu har jag gett mig fan på det lixom. Bara fortsätta söka.


Nee, nu blir det till att stänga av här... Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra vännen att du kommit igång nu! =) men det gäller att söka så många som jobb som möjlighet oavsett yrke imprencip om det typ inte är ingenjör ;) Men asså visst kommer det säkert komma massa avslag för det har det gjort me mig med men ge inte upp ;) det kommer!

@ 2009-01-27 @ 08:21:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida