Tisdag!

Idag har jag sovit ut! Så himla skönt!! Vaknade till lite då och då men jag hade inga problem att somna om! Skönt :)
Sitter och tittar runt i rummet lite och inser att jag verkligen måste städa! Dammsuga, damma och byta sängkläder! Det ligger grejer typ överallt! Kläder, papper, sladdar osv. Så ska ta mig ett ryck sen och städa iordning här!
Sen ska jag ner till biblioteket och skriva ut lite grann också. Hmm, undra om dem har färgskrivare? Hoppas! Om inte så hoppas jag att resultatet blir bra ändå!
Måste ringa vårdcentralen och avboka min tid på torsdag också för den tänker jag inte gå på. Inte ens värt det och bara onödig tid! Dessutom åker jag till Micke på torsdag!! :D Ska bli mysigt!!
Ska pyssla om mig själv lite ikväll också så jag känner mig lite fin och fräsch när vi ses igen! :) ^^

Jaja, först lite mat och sedan städning!   Uppdaterar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida