Seg!

Har kännt mig krasslig idag! Förkylning, huvudvärk och allmänt seg! Hoppas på att det går över tills imorn! Några timmarns sömn kanske gör susen! Ipren, té och nässprej också!
 Håller på att packa lite nu..alltid lika svårt att veta vad man ska ta med sig, hur mycket man behöver osv. Brukar alltid packa med mig för mycket så nu tänker jag en extra gång. Haha. Mycket som ska med denna gången! Inte kläder utan andra små prylar till vår alla hjärtans dag! :) Ser fram emot det jättemycket! För jag har faktiskt aldrig haft en bra alla hjärtans dag!
 Ska packa klart och sen blir det nog till att sova! Är så himla trött och jag vill må bra!  Blir till att köpa med sig halstabletter imorgon! Det lixom rivs i halsen lite :S Obehalig känsla! Och jag har verkligen ingen ork till att gå ner och införskaffa mig det nu!
 Usch va mycket snö det är ute! Visst, det är jättefint och uppiggande, men inte när man inte har några direkta vinterskor att använda nu! Och inte när man vet att man ska åka buss imorn som brukar ta stryk av snön. Alltså, förseningar osv! Så jag hoppas på det bästa helt enkelt!  Jag vill dessutom ha sommar och värme nu! Slippa dessa varma jackor, halsdukar osv!!
 Min minilaptop åker med mig! Så har jag något att göra på bussen, om det funkar som jag vill! ^^ Säger som Micke sa, "Skaffar du dig en bärbar så är du fan en datanörd"...ja, nåt i den stilen var det iallafall! Haha, jag kan väl hålla med...men det är snarare bloggnörd jag är! ^^

Skriver inget mer ikväll för ska som sagt packa klart och sen sova!                                 Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mina

en bärbar dator e underbart att ha :D man kan ju sitta ligga stå vart man vill me den hahaha aldrig att jag skaffar en vanlig data igen :D


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-02-05 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida