Positiv!

Trots att jag sa nej till jobbet i centrum så är jag inte ett dugg orolig! Jag vet att det löser sig! Jag vet att jag kommer jobba! Jag är positiv helt enkelt!! Jag har slutat med det negativa nu! Försöker iallafall! Och den postiva sidan av mig har vunnit mycket nu dessa dagarna över den negativa! :) Underbart är det!! Nu ska jag bara fixa mitt gymkort sen sätter jag igång! Ska bli skönt och kul! Kommer va jobbigt i början innan jag kommit in i det. Och det stör mig att många tror att jag inte kommer orka åka in till stan för att träna. Snälla det tar mig max 25 minuter. Och det är en och samma spårvagn hela vägen!  Att jag inte kommer träna för att jag är ensam typ. Ska allt besvisa motsattsen! Ska bli skönt att få vara själv faktiskt! Göra det i min takt, träna vad jag vill och när!

Tjoho..fick sms nu av Madde, hon vill ut och promenera, va gött!! :)

Det blir till att städa imorgon istället. Har vart på intervju och suttit i telefon idag! Ska laga mat och sen ut och promenera sen! Så jag städar imorn efter min intervju! :D

Uppdatering senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida