Lördag - alla hjärtans dag!

Idag har jag jobbat 6:45-15! Eller rättare sagt 7:15-15..pga spårvagnarna!! Jag blir galen när dem ska krångla! Nu verkar det som att nån vagn hade spårat ur eller nåt? För vagnarna stod stilla i angered centrum. Hur länge som helst också! Dessutom tog det lång tid innan de skulle få ersättningsbussar, så det blev till att gå till jobbet idag!! Det är ju en liten bit att gå! Och så var det minusgrader! Uscha!  Jaja, motion iallafall, ha ha! :)
Det gick bra på jobbet idag iallafall!
 När jag kom hem så kollade jag min mail och såg att Micke hade skickat!! :):) Underbart!! Han har det bra där nere iallafall! Solbränd och så! :):) Gottegris!! <3 Saknar dig!!
 Idag händer det väl inget speciellt. Det blir väldigt lugnt faktiskt..ska väl glo på melodifestivalen och sen film efteråt! The perfect man eller Bruce den allsmäktige! Jag har sett båda filmerna och dem är bra! Men Jim Carrey är ju favoriten lixom!
Imorgon blir det jobb igen, 6:45-15, hoppas vagnarna funkar!! Sen blir det bio med Madde och Emely. Filmen Brölloppsduellen! :)

Uppdaterar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida