Hockeynörden är borta...

Förra säsongen var jag på alla hemmamatcherna och en borta match, jag var en riktig hockeynörd! Men nu, denna säsong har jag varit på en match! Och jag kollar knappt på matcherna på tv ens. Tråkmåns ? Lite uppdaterad är jag ju ändå tack vare mamma som är den största hockeydåre jag vet! Jisses!..
 Kul att gå på matcherna, vet inte varför det inte blivit av. Eller iofs, jag har ju lagt pengarna på annat så har aldrig haft pengar när jag vill gå. Men nån match till denna säsong får man väl gå på? haha. Frölunda är med i slutspel iallafall!  Tippar på att dem väljer Skellefteå eller Brynäs.
Haha sorry Micke men Rögle är inte med längre! hihi, sa ju att dem va kassa! ;) *ler* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida