Här går det undan!

Skrev förra veckan att jag hade fått svar på min remiss som jag skickade till allergimottagningen. Och att jag skulle få en tid inom tre månader! Men när jag kom hem idag hade jag fått brev och en tid! 4e mars ska jag dit och testa mig osv! Grymt ju! :D Det gick verkligen snabbare än vad jag hade trott! Så nu är det bara till att hoppas på det bästa!!

Det händer inte så mycket mer än jobb denna veckan! Ska jobba tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag! Gött med pengar! :) Och på torsdag är det bra att va sysselsatt eftersom att Micke åker. Usch vad fånig jag låter! Men jag kommer ju sakna honom!! Dessutom är jag så rädd eftersom det är Thailand han ska till, med tanke på naturkatastrofen!! Men men, han har lovat att komma hem igen! Ha ha ha!
 Ska ta bort sminket och dra på myskläder och kolla tv nu. Imorgon jobba jag 8:15-16:15. Är rätt trött nu! Har sovit lite dåligt dessa nätterna nu, delvis för att vi lagt oss såpass sent, och sen har jag inte fått en ordentlig sömn pga min huvudvärk, snuva och hosta! Stackars Micke som har stått ut med det! <3

Mer uppdatering imorgon! :)

Micke!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida