God kväll!

Har legat i sängen och tittat på Top Model och Andra Avenyn precis! Alltid lika spännande att se Andra avenyn!^^
Nu är jag ganska så trött så funderar på att sova. Ett måste är att ringa Micke innan iaf! :) Usch, vill knappt tänka på att han åker på torsdag!! :( Skönt för honom såklart, men vad jag kommer sakna honom!!
Risken är att han kommer vara som en pepparkaka när vi ses igen så jag ska sola och använda brunutansol! :D Tiden går alltid så himla fort när vi är med varandra! Jag åkte hem igår, men nu känns de faktiskt som om det var för..ja, iallafall 3 dagar sen!   Usch, jag babblar på om hur mesig jag är...men det är väl såhär när man är kär? :)

Nee, nu blir det sängen för min del...hörs imorn! :)

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida