Frisyrer!

Jag vill göra något nytt med mitt hår!! Jag vill klippa kort men ändå ha långt hår! Sån besultångest. Har suttit och tittat lite olika frisyrer på nätet precis. Och jag hittade en del som va snygga! Korta... Haha :D Tur och väl har jag ju mitt löshår! Dessutom växer det ju! Alltid kul att göra något nytt lixom. Håret känns så fräscht efter man har klippt sig.



På översta raden gillar jag bild 1, 3 och 4 skarpt! Så himla snyggt! På den nedre raden är den sista frisyren skitsnygg!! Men på tok för kort för mig. Vet inte ens om jag hade passat i det! Och jag hade antagligen ångrat mig...men men, den är skitsnygg!  Alltid...eller ja, nästa alltid när man klipper sig så brukar man ångra sig sedan! Bara för att det är nytt och så ovant och man vill ha tillbaka håret man klippte av! Men lär man sig styla det så lär man sig gilla det. Dessutom växer det snabbare än vad man tror. Jag har klippt mig kort innan och då gick man i tankarna "ååh kan inte håret växa fortare!"...Då skaffade jag mig löshår! haha ^^ Jag får se hur jag gör! Ska inte klippa mig än iallafall! :P Det är fint med långt hår men ändå så jävla tråkigt. Man plattar eller lockar det. Eller så sätter man bara upp det i en toffs. Mycket roligare att styla kortare hår faktiskt. Vissa säger att man kan styla långt hår så mycket mer än kort...men där tycker jag dem har fel! Man kan göra hur mycket som helst med kort hår! Beror på vilken typ man är. Antingen fräcka och busiga eller raka, man kan faktiskt locka kort hår också...beror på längden iofs. En plattång är iofs är fördel med korta frisyrer, nästan ett måste!!

Kommentarer
Postat av: Mina

hello.. jo låten va helt okej men som sagt passa inte in.. aa har sett filmen förut o den e riktigt rolig asså! :D ha de bra!


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-02-22 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida