Ego girl!

Bok rean är i full gång nu, så jag och mamma var och tittade lite. Hon köpte nån bok med Lisa Marklund och jag köpte Carolina Gynnings bok Ego girl. Hon är så jävla ball, även om hon ibland är hur blåst som helst! Boken kostade 29 kr och den verkar kul.
För övrigt blev det hårfärg, deo och ny duschcreme! Min hud har blivit torr här och där. Vet inte om det är nån typ av eksem eller vad det är. Om det beror på tvättmedlet eller den andra duschcremen jag användt. Får la se om det blir bättre! Denna är iallafall framtagen för torr hud och har yoghurtprotein och aprikos och mandelextrakt. Luktar väldigt gott! :) Köpte nytt té också! Vaniljté är det absolut godaste! :)


Kommentarer
Postat av: Lia

den boken vill jag läsa :D


URL: http://thelia.blogg.se/ @ 2009-02-25 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida