Dags att sova...

Ska lägga mig nu så jag är hyffsat pigg när jag sitter på intervjun iallafall! Hoppas det inte kommer någon svår fråga som ställer till det för mig. Hoppas det flyter på och går bra helt enkelt! :) Håll tummarna för mig! Detta är min första jobbintervju någonsin! ^^
Ska upp kl sju iallafall, äta en god frukost och duscha och göra mig i ordning! Ska vara där kl 10! Sen ska jag vidare till gymmet och kolla upp vad som ingår och pris osv. Sen titta lite smått på H&M. Och sen ska jag väl hem och promenera eller träna! Hehe :)  Vill sätta igång med en gång lixom! Köra och hoppas på resultat! Jag har ju lite muskler men är klen! Så jag ska bli mer stark! Så kanske jag orkar lyfta Mickes hantel hela vägen upp med en arm *skratt* haha, lär aldrig ske..skulle bli rädd om jag orkade de? :S Shiit!

Jaja, godnatt allesammans, hörs imorn! :)

Micke <3

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en bra dag :)

allt väl ? :)


URL: http://magiskaminnen.blogg.se/ @ 2009-02-19 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida