Allvar!

Funderar på att skaffa gymkort? Gruppass är ju roliga! :D Jag vill ju som sagt komma igång så det vore väl bra! 295 kr i månaden har jag sett! Nu ångrar man lite smått att man skaffade sig en minilap top även om den används! En extra utgift i månaden blir det. Men som sagt, får jag jobbet imorgon så blir det väl fler timmar och mer pengar! :)
Enda tråkiga är att jag får träna ensam..eller ja, nu mena jag utan någon jag känner. Men men, jag gör det för min skull lixom. Tänkte gå förbi gymmet imorn och kolla läget efter jag har varit på intervjun! :)

Nej! Jag ska minsann införskaffa mig ett gymkort! Jag ska prommenera minst 4-5 gånger i veckan! Ska träna på gymmet, gym/gruppass, och simma då och då! Jag är så grymt taggad gällande träningen nu! Det är som sagt maten som är största problemet för min del! Att äta alla dessa kalorinerna om dagen! Men men, fan den som ger sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida