1000 miles!

Sitter och lyssnar på H.e.a.t - 1000 miles som de körde i melodifestivalen igår! Den är riktigt bra!!! :D Fan, jag hade chansen att se dem live 2 eller 5e februari, men så blev inte fallet! =/ Hoppas det kommer mer tillfällen! Men det borde det väl göra? :) Finns ingen bättre musik än rock!! <3
 Ska snart bege mig in i duschen och sedan göra mig iordning! Ska på bio om några timmar! :) Ska bli trevligt! :)
Det gick bra på jobbet idag! Tiden flöt på bra! :)
 Jag har fått meddelande av Micke igen...underbart!! :D Saknar honom så extremt mycket!! Det har gått 4 dagar..tänk va besatt man är! :) Hehe, nej..fel ord..det kallas kär!! :) <3



Uppdaterar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida