Tisdag

Igår var jag och Madde på Allum och kikade runt lite. Köpte inget speciellt men det blev iallafall lösögonfransar till nyår! Glitterspray och tygblomma till håret. Lite fin får man ju vara. Sminkningen ska gå i blått och håret tänkte jag locka! Kommer väl tas bilder som slängs upp sedan! :)

Micke och jag bytte julklappar igår och båda blev riktigt nöjda och glada! Jag fick ett par jättemysiga tofflor och krämer till fötterna, behövs verkligen! Och så fick jag den älskade klockan som jag önskade mig!! :D Tack älskling!!<3



Nu ska vi ner till torget och kika lite och äta pizza tänkte vi. Jag har suktat efter pizza i tre veckor nu!  Måste köpa strumpbyxor till nyår också. Blir nog inte så snyggt med vanliga leggins till min klänning. Får se vad jag hittar!

Sen ikväll ska vi iväg och handla inför nyår med Anna och Jarmo! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag visste väl att du skulle få det i julklapp.. ;) hihi.. God jul och gott nytt från oss i skåne.. Kram

@ 2009-12-29 @ 23:44:18
Postat av: Helena

vad fina klappar du fick:)

vad gav du honom?

hoppas ni får en bra nyår!

kram


URL: http://skogastjej.devote.se @ 2009-12-30 @ 15:35:10
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Haha att käka pizza efter dagar med julmat är fan det bästa som finns ;D <3


URL: http://wazup.blogg.se/ @ 2009-12-30 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida