Onsdag

Idag känner jag mig lite piggare. Har tatt mig ett härligt bad och satt igång en maskin tvätt. Ska ner och handla om en stund, idag blir det tacos till middag! Mums! :)
Det snöar ute idag med och det börjar lägga sig. Fint! Men jag behöver fortfarande nya skor! ha ha :D  Verkar som att det blir en vit jul trots allt. Får la se!

Något annat har jag inte planerat än, ska nog göra något smycke. Gjorde aldrig det igår. Sen ska jag slå in Mickes sista julklapp också! :)
Får passa på att slappa och njuta lite idag, för nu har jag fyra kvällar framför mig på jobbet. Inte så farligt men hela dagarna försvinner ju så sätt. Men men, pengar! :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh så mysigt med snö! vad ska du hitta på idag då?:)


URL: http://liborius.blogg.se/ @ 2009-12-16 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida