Kattjävel!

Jag verkligen avskyr Kitty! Den fula katten går mig på nerverna! Vart man än går så finns den där! Vart jag än gick inne på Ullared (Gekås) så var katten där. Kuddar, leksaker, kläder, sängkläder, påsar, kort, spel osv. Jag förstår inte denna hysterin med denna katt. Vad är det som är så fint och gulligt? Jag förstår inte!  Nä, tacka fan för att Barbapappa finns! Där har vi något som är snyggt! Fräckare än en katt! Ha ha :D
Jag lovar att när jag får barn och om det blir en flicka och någon köper nåt med Kitty så säljer jag det på blocket eller skänker till nån!


Kommentarer
Postat av: Petra

haha barbapappa xD


URL: http://acidbanana.blogg.se/ @ 2009-12-09 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida