Idol

Att se Idol live är något bland det roligaste jag någonsin har gjort!! Fasen va roligt det var igår! Sån grym stämning och ett jäkla ös. Erik verkligen "sprängde" Scandinavium i luften när han körde Run to the hills. Publiken blev som galna! Riktigt kul! :D   När han hängde löst blev det knäpptyst i hallen, och när han fick köra låten igen stod hela pubilken upp och klappa och sjung med. Grymt! :) Det var riktigt kul att få se Westlife också! Dem var mina största idoler för några årsedan så det var riktigt kul! :)  En mycket rolig kväll med grymt ös som sagt! Har man inte sett Idol live någon gång så är det något jag rekomenderar att man gör! :)  Nästa vecka vinner Erik hela skiten! Han fick ju en hälsning från Kiss för låten han gjorde förra veckan. Han borde få en av Iron Maiden nu!




Westlife medley


Kommentarer
Postat av: Anna

Så kände jag med P!NK :D:D!! sååå grymt!! fick tårar i ögonen när dem kom upp på scenen när ja såg dem i tvn :P fasen ska se om ja hittar ngn turne plan isf jaga ikapp dem :D


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-12-05 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida