God kväll

Jisses va kallt det är ute! Det känns verkligen att det är minusgrader ute. Och att det blåser gör att det automatiskt blir yttligare 10 grader kallare! Brrr! Kinder blir som is och ögonen tåras!   Jag vill inte ha denna kyla! En restresta snart? Ha ha, jojo man ska ha pengar också!  *Drömmer*

Det gick bra på jobbet, har haft det jättekul med Emma :) Vi har gått omkring och pratat som Tony Irwing. Haha :D   Jobbar helgen också, fredag-lördag-söndag kväll! Har inget annat för mig ändå. Sen är jag ledig måndag-onsdag och jobbar alla juldagarna. Julafton 7-14, juldagen 14-21.15 och annandag jul 15.30-20. Goa pengar! :)

Ska krypa ner under täcket nu och titta tv!   Godnatt!

Micke, jag älskar dig!:) <3


Kommentarer
Postat av: ahline

as snygg / coolt designad blogg. puss påre :D


URL: http://ahlinewilking.blogg.se/ @ 2009-12-17 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida