God kväll

Har vart runt i stan med Emely idag igen. Hon fick köpt det hon skulle. Och själv blev det en mössa för min del! Skorna jag skulle titta på fanns inte! Så jäkla typiskt! =/
 Håller på att baka kardemummakaka nu! Mums va gott! :) Slänger nog in en bild och recept sedan!
 Tänkte göra mig lite "julfin" och måla naglarna röda och kleta in mig i lite brunutansol. Är jag brun känner jag mig genast fräschare och piggare! Sen blir det väl till att slappa.

Jisses va det snöar ute. Riktigt stora flingor också! :) Kul att man äntligen får en vit julafton igen! Var flera årsen det hände sist. Minus är ju att det blir så halt och det kan ske olyckor. Vilket det hade gjort idag. När jag åkte hem med Emely och Toffe körde vi förbi i en korsning här i Angered och där stod det brandkår, ambulanser osv och så såg vi en uppklippt bil, taket var alltså borta. Fyra, fem ambulansmän satt och försökte väl rädda denna människa som satt i bilen. Fy va hemskt! Dan innan julafton! =/ Undra om människan klara sig eller inte. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida