Veckans bästa & sämsta



- Jag och Micke har börjat planera en resa till Venedig som antagligen blir av i Oktober! :) Längtar jättemycket. Kommer bli riktigt mysigt! :)<3

- Jag och Annica var på bio igår och såg Sommaren med Göran. En rolig komedi med många skratt. Värd att se!

- Solen kom tillbaka! Vi har fått fyra dagar med härlig värme och sol. Passade på att sola och åka till havet en stund! :)




- Regnet kom tillbaka!! Jag hoppas det blir sol till helgen igen! Liseberg och regn går lixom inte hand i hand direkt!

- Mitt sockersug. Precis som många andra som har beroenden som t.ex. knark, nikotin, alkohol och mat, så har jag ett sockerberoende! Jag försöker kämpa emot och sluta med skiten. Men nu har det varit en jobbig mensvecka och jag föll i sockerfällan igen. Man kan inte bara sluta med ett beroende på en dag. Men jag ska vara stark och ge mig fan på det! :)

- 10 åringar som går omkring i högklackat!  Fyy, det funkar inte! Jag blir rädd när jag se småtjejer med smink och högklackade skor. Är man tio år så går man inte klädd sån. Jag förstår inte hur föräldrarna kan låta dem gå så. Visst, kanske är gulligt att dem vill leka med smink och gå omkring i klackskor....hemma kanske men inte ute på stan!  Jag såg en tjej som kunde vara max 10 år gammal, hon hade myskläder på sig och fina högklackade skor och mamman gick bredvid i t-shirt, shorts och croccs. ??? Förstår ni problemet?   
Jag bestämmer inte hur barn ska få klä sig, men dem kan väl vänta med högklackat och smink tills dem är 13 iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida