Trötter

Jisses va trött jag är idag! Har jobbat 7-14, en kort dag men är trött ändå. Idag har vi spenderat nästan helda dagen med att leta efter ett par nycklar som hux flux bara försvann! :S...Skumt!  Vände väl upp och ner på hela avdelningen...eller ja, halva iallafall! 
 Det gick för övrigt bra på jobbet trots att det vart segt. Skönt att sluta tidigt också! :)
 Efter jobbet handlade jag lite mat för idag tänkte jag göra korvstroganoff. Mumma va gott!! :D Har vart sugen på det i flera dagar nu. Och den jag gör blir görgod! (Om jag får skryta lite, haha)
 Det blev alltså inget med att sola eller träna eftersom att jag är såpass seg. Men jag har faktiskt träningsvärk i armarna sen igår! Gött! :D

Ska nog krypa ner i sängen och glo lite tv innan jag ska fixa mat!    See you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida