Sommar?

Värmen har kommit tillbaka! Solen har lyst hela dagen lång och det har varit upp mot 30 grader!! Fasen va härligt! :) Ska vara så tills på söndag enligt tidningen idag. Hoppas det håller i sig länge nu!
Idag jobbade jag 8.15-16.15 och det gick bra. Flöt på väldigt bra och träffade syrran igen! :) Alltid lika roligt! :)
Efter jobbet satte jag mig på altan en stund och njöt av solen. Fick liite färg faktiskt. Det gäller att passa på nu! 
Jag hade planerat att träna och ev städa idag men jag var helt färdig efter jobbet så jag orkade inte något av det. Illa...Får väl ta det imorgon då kanske. Sitter ju hellre ute och njuter av solen än att vara inne och städa.  
Imorgon ska jag jobba 6.45-15 iallafall. Sen ska jag ev. med Annica och titta lite i affärer. Och på kvällen ska jag nog vara med Madde som det ser ut nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida