Måndag

Kollade på Sagan om ringen igår..orkade dock inte se klart hela. Den skulle ju sluta kl ett eller nåt. Kände mig riktigt konstig igår kväll. Helt slut i kroppen. Kroppen var trött och irriterad på nåt vis. Hade en panikkänsla i kroppen! :S Skumt.
Imorse vaknade jag helt svettig men ändå frös jag. hade ont i huvududet, ryggen och magen. Så jag sjukanmälde mig. Och det är jag glad för. För vid elvatiden vart jag helt svimfärdig. Hoppas det bara beror på mensen.

Så idag blir det mycket lugnt för min del. En pyjamasdag och filmdag. Dricker té och ska väl leta upp någon panodil eller så. Så man blir människa igen. Ha ha!

Kommentarer
Postat av: mina

jag har uppdaterat nu :D


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-08-31 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida