Godnatt

Nää, nu blir det nog till att krypa ner under täcket för min del. Nu börjar tröttheten ta över rejält. Det har varit en tuff vecka med många timmar på jobbet. Man längtar ju till lönen kan jag säga.

Har på något sett skadat min lilltå idag. Eller inte skadat...vet faktiskt inte. Fick helt plötsligt skitont i tån och trodde det var kramp. Men det vill inte gå över och det gör skitont när jag går osv. Bara ja böjjer tån. Pappa snackar om liktå eller va det heter. Men det kan jag inte tänka mig. Eller jag vet inte? Bruten kan den inte vara för då hade den väl blivit blå/lila nu tycker man. Vettefasen vad det är men ont som fan gör det!!   Hoppas det är bättre imorgon, eftersom att det ser ut att bli en heldag på Liseberg imorgon. Inget springande för min del iallafall. Lugna puckar! :)   Det blir också att se Lotta live imorgon. Ska bli roligt! :)

Nu blir det tv och kudden.  Godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida