God kväll

Det har gått bra på jobbet. Klockan gick lite segt men det flöt på hyffsat ändå. Det var möte 1½ timme idag så fick vara ensam men det gick så bra så. Spelade fia med knuff med tanterna. Två st som kallade varandra för kärring när dem knuffades. Haha, så himla goa! :D Man fick ju sig ett gott skratt!
 Ska jobba imorgon också, 7-14. Gött med en hyffsat kort dag! Samma tid på fredag!
Vill ju till stan men får se hur jag gör, inte kul att åka ensam. Skulle åkt med Maria men eftersom att syskonen är sjuka så vågar inte jag riskera att träffa henne för då kanske jag blir sjuk..ifall hon bär på smittan! Hehe :) Ingen grissjuka här inte!!  Ska ju jobba och åka till Micke nästa vecka. Så jag har inte tid att bli sjuk! :P

Ska snart krypa ner under täcket och kolla lite tv och sedan sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida