God kväll

Jag har verkligen fastnat vid filmsidan nu! Har glott på två filmer ikväll. Funderar på att se en till men börjar bli lite trött så får se! Kul att man kan sitta här och se film om vädret är pisstråkigt eller om det inte går något på tv. Gratis dessutom! Finns ju massvis med filmer som jag vill se! Så det är väl bara att hoppas på att dem finns där! :)

Imorgon ska jag och Emely till stan iallafall. Jag behöver köpa lite nya sminkgrejer och annan behövlig skit. Ha ha :) Ska dessutom kika och se om jag hittar skorna jag visa häromdan! *Hoppas!*
 Ska även följa med Emely till frisören där hon ska färga och klippa håret lite. Som vanligt blir man väl sittandes där i 1-2 timmar. Ha ha :)

Hörs imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida