En trevlig dag

Jag och Madde åkte in till stan vid två tiden idag. Gick runt och tittade lite och fyndade på Gina Tricot. (Vart annars?)  Jag köpte mig en topp och ett par jeansleggins. Sen ansiktsscrub till ansiktet från apoteket. 
Alla går omkring med dessa tröjorna nu, men dem är så jäkla sköna! :)

Sen kom Anna in till stan en stund också! Hon skulle vidare till Jarmo sen. Kul att se henne igen! :) Sen ses vi ju på fredag igen! Trevligt! :)

Nu ikväll har jag har gjort så mycket. Suttit nere hos Annica (som vanligt) och pratat lite! :) Jag längtar till fredag nu. Ska bli kul och trevligt! :D

Snart dags att krypa ner under täcket. Jag ska jobba 14-21.15 imorgon. Börjar ju två men är redan seg och det är skönt att sova...ha ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida