En dag på stan!

Idag har vi haft en heldag istan. Båda har shoppat en del. Jag köpte mest smågrejer som sminktillbehör och skönhetsprodukter. Alltid något! :) En tjejdag helt enkelt. Det var faktiskt roligt! För det var längesen jag och Emely gjorde något själva.   Följde med henne till frisören också där jag fick lite tips osv. Dem visade även hur man lockar håret med plattång för det har jag aldrig förstått mig på innan. Så det ska jag testa någon dag! :)

Svampar att applicera fondation med, en rogueborste och en puderborste. Skrubbhandskar, ansiktsmask, och en annan slags mask man bara sätter under ögonen som tydligen ska hjälpa mot mörka ringar. Och en mascara som var på rea. En sån man först tar svart färg och sen glitter på.










Sen blev det ett par örhängen på Gina också. Och en till randigtröja som jag visade häromdagen. Fast denna gång med bruna ränder

Kommentarer
Postat av: Karro

ibland får man skämma bort sig! :D


URL: http://blondofsweden.blogg.se/ @ 2009-08-22 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida