En dag på Liseberg

Igår åkte jag och Therese till Liseberg. Hade en mycket rolig och trevlig dag! :) Synd att det regnade bara. Tack och lov för ponchos!   Vi började med att åka Balder och där blev vi nästintill pisseblöta så då köpte vi ponchos. Ett mycket bra köp! He he :)  Vi åkte lite till, dock fick jag åka Uppswinget ensam då Therese fegade ur! Hehe :D Sen käkade vi och imellanåt kollade vi läget nere vid stora scenen. Ifall det började samlas mycket folk vid stolarna, vi ville ju helst sitta ner under programmet. Vid fyra tiden började det samlas en del så vi bestämde oss för att ta plats och där satt vi i drygt fyra timmar innan programmet började. Så vi fick ju se när dem hade sina genrep osv. Rätt kul faktiskt! :)
Det var riktigt kul att sitta där och se allting live också. Lotta är ju helkul! :) Och pausunderhållningen var mycket rolig och den fick igång hela pubilken. Speciellt Lasse och Mojje som sjung kända låtar. Kul! :)
När jag kom hem var jag helt slut, hade så ont efter att ha suttit såpass länge så det blev sängen direkt. Tittade slutet på Beck och pratade i telefon med Micke! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida