Bowling

Hittade inget speciellt istan, sju par strumpor och en present till Micke! :) Hoppas han blir glad för den! 
 
Om en stund ska jag och Madde iväg till gamlestan för att träffa Anna o co för att bowla! Fasen va roligt! :D Det var riktigt längsen jag bowlade nu!
Ska ta med mig kameran ikväll! Så får jag testa den lite! :)

Jag har ingen vidare taktik när jag spelar men fan va bra det brukar gå! Strike eller spärr. Tjoho! När den åker i rännan asgarvar man bara. Ännu roligare är det med såna som står på ett speciellt sätt, håller klotet på ett speciellt sätt och verkligen siktar och har sig. Vad är det roliga med det? Kasta bara och ha skoj! :)   Eller så gör vi som Anna, kastar klotet bakåt eller in i maskin! Ha ha! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha asså du gillar min taktik din bandit ;) hihi du för go du hjärtat <3 :)


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-08-29 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida