Är hösten här nu?

Sitter och lyssnar på hur regnet slår mot mitt fönster. Det verkar ösa ner där ute. Jag tycker det är jättemysigt! Synd att Micke inte är kvar nu bara! Regn är ju en mysfaktor lixom! :)
 Är ganska trött nu så funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart. Trots att Micke inte är hos mig inatt så lär jag sova som en gris. Pga att man inte sovit sådär jättebra dessa tre nätterna. En 120 säng är perfekt för en person, men ska det vara två st kan det gärna få vara 20-40 cm till! Ha ha :)

Vet inte vad jag ska hitta på imorgon. Funderar på att träna och sola kanske. Får se! :) 
På onsdag ska jag och Emely till stan iallafall. Får väl se om man hittar något. Jag vill ha höst nu så man kan gå runt i härliga koftor och snygga stövlar! Och ja, det måste köpas in nytt! Ha ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida