Vadå tak!?

Jag vill sola!! Men min smarta, uppfinningsrika pappa valde att för några årsedan bygga ett tak över vår altan! Så nää, jag kan inte sola! Förra året la jag mig i "trädgården". Han har lagt ut några stenplattor mitt i så där la jag mig! Men nu har dem inte riktigt gjort iordning i trädgården och jag vill inte ligga där bland ogräs som kittlar en på armen eller myror som tror att jag är en myrstack!  jag vill bo i hus med en stor gräsmätta som jag kan ligga på! Eller åtminstonde så vill jag bo bredvid Annica för dem har grymt med värme och sol hela dagen!  Jaja, pappa är bra han, med sina idéer. Men det är inte alltid man gillar det i längden! :P

Haha, ska iofs sola solarium sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida