Uttråkad

Jag har ingenting att blogga om idag...jag är så uttråkad och har ingenting att göra. Jag har inte ens borstat håret eller gjort vid mig idag. Jag går i uppsatt hår och myskläder och så lär det väl förbli. Det verkar bli en tv&film dag. Satt och tittade på Andra Avenyn förut. Och sedan ikväll kommer det ju dubbla avsnitt av Desperate housewives. Woho, min räddning!...Ser att 27 dresses kommer på tv1000 eller vilken kanal det nu var. Fem i fyra visas den iallafall. Har sett den innan men jag minns knappt hur den var så jag funderar på att se den! Tiden fördrivs ju då!
 Hade velat träna men mensvärken tar död på mig så jag orkar faktiskt inte. Kanske är likabra att dagen är planlös för jag har nog ändå ingen ork till något. Slappt, jag vet. Hoppas på piggare dag och en mer händelserik dag imorgon.

Fick en räkning från telenor idag på 344..oj va uppiggande!

Nää, nu vill jag ha sommar. Eller jag vill hellre åka utomlands och koppla bort den tråkiga vardagen och så vill jag bada, sola och bli brun! Så är det någon som vill ge mig sisådär 5-6000 så är det varmt välkommet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida