Uppiffning

Har precis målat naglarna på både händer och fötterna. Känns lite fräschare då och ser så vårfint ut! :) Tårna gömmer man iofs i skor och strumpor, men de syns ju när man är barfota. Det är mer på somarn jag är noga med fötterna. Målar och filar osv. Då syns dem nästintill hela tiden.
 Börjar bli brun i ansiktet nu också. Hehe :) Har inprincip packat klart också. Det är bara alla skönhetsprodukter som ska i nu, men det packar jag ner imorgon eftersom att jag kommer använda det imorgon bitti.
 Så nu blir det snart till att gå och lägga sig. Ska upp halv nio och piffa till mig och sedan går bussen kl 12. Ska bli så mysigt att få komma till Micke och få sova med honom igen! :)
 Längtar tills vi bor tillsammans då man får somna och vakna med varandra varje dag! :D<3

Godnatt allesammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida