Tisdag!

Idag är jag uppe tidigt, jag är jättetrött men det är ändå skönt! Får ut mer av dagen då. Ska strax äta frukost och sedan göra mig iordning för att möta Emely och Madde nere vid vagnarna sen och åka in till stan och kika lite! :) Sen vid ett ska Emely till frisören och eftersom att jag inte har något annat för mig så hänger jag på. Det brukar ta minst 1-2 timmar när hon är där men men, det är alltid kul att vara där. Frisörerna är så himla trevliga och dem tre är dem enda som får klippa mig nu! :P Haha. Jag blir nöjd varje gång dem klipper mig, så varför ens tänka tanken på att byta frisör?. nej nej.

Sen ikväll kanske det blir till att träna. Får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida