Sol, sol underbara sol!

Idag vid elva tiden åkt jag, Annica och hennes son till Allum och tittade lite! Vi köpte varsitt par skor på skopunkten och sedan tittade vi lite grann på Gina Tricot och sen åkte vi hem. Annica köpte skitsnygga skor! Hade jag orkat gå med högre klackar så hade jag också velat ha såna! :D Men jag fick nöja mig med ett par på 2-3 cm. Haha :D Tittade efter den svarta klänningen på Gina men dem hade inte den där. Kanske finns i nordstan. Jag vart osäker på dem andra två jag testade så jag köpte inget.
 Sedan åkte vi hem och bytte om till bikini och la oss på hennes baksida! Jätteskönt och det var verkligen varmt där. Där låg vi i tre timmar och stekte. Jag tror att jag har bränt ansiktet lite. Men jag har fått färg iallafall för man ser märke efter bikinin! :D   
 Nu har vi precis handlat lite grann för vi ska grilla ikväll! Mumma va gott det ska bli! Jag börjar redan bli hungrig! Får nog ta mig en macka eller så.

 Dessa köpte jag på Skopunkten. (klicka på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida