Snart dags för studenttider!

Snart ska folk ta studenten och det kommer flockas av bilar och flak som tutar och som är fulla av ungdomar som skriker! Jag minns själv hur det var! Helt sjukt att det snart har gått 2 år! Redan? Vartfan har åren tagit vägen?
Jag önska att jag fick göra om min student, finns saker jag vill ändra. T.ex min klänning. Ha ha :) Önskar att festen var roligare också. Men, det blir vad man gör det till också. Innan och nu efter min student så blir man smått irriterad på alla tutande bilar och allt skrikande folk. Men det var absolut ingenting man tänkte på när man själv tog studenten. Haha då sket man i alla andra och skrek så man blev hes! Det var en underbar dag iallafall! Äntligen var skolan slut! Men man saknar det. man saknar rutinerna man hade. Jag vill tillbaka till skolan, men enbart för att få ta studenten igen. haha :D


Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg! :)


URL: http://lliineas.blogg.se/ @ 2009-04-16 @ 20:16:18
Postat av: Sofia

varför ville du ändra på klänningen?


URL: http://sedigispegeln.blogg.se/ @ 2009-05-04 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida