Slappis

Usch va slapp jag är idag! Jag skulle gå upp tidigt för att träna men jag drog mig ur. Jag orkade inte helt enkelt. Får se om jag tar mig ner ikväll eller hur jag gör. Funderar på att iallafall gå ut och gå en promenad iallafall. Tråkigt att gå ensam men det får man göra ibland. Får väl ta med mp3 eller nåt.

Anna påminde mig nyss om att jag snart blir 20! Shiit sicken nojja jag får. Börjar ju bli gammal nu! Ha ha :) Kom på att jag måste boka bord snart också. För vi ska ju ut och äta några tjejer. Ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Söderlund





- The sex side of life.



Jag vill härmed skicka en liten, kort, men väldigt

värmefylld inbjudan till dig, gällande min blogg.

Det är alldeles för få som vågar ta tag i snacket

om sex i dag och då speciellt bland killars tankar?



Bloggen som de flesta tjejer har väntat på finns

nu publicerad och med det storsatsande företaget

"Spotlife" i ryggen, så kan det helt enkelt inte misslyckas.



I bloggen tas det upp allting mellan himmel och jord och

det absolut viktigaste ifrån min synvinkel är att få in även

era ord och åsikter i det hela.



Varje röst är guld värd och det finns inget som är rätt

eller fel. Välkommen till den blogg som inte har några

censurer för det som normaltvis har skyddslappar på

inom sexsnacket i vårat avlånga och allmänt blyga land.



Varmt välkommen än en gång samtidigt som jag hoppas

och tror att även du kan få upp ögonen för bloggen.



Mvh

Söderlund


URL: http://robinsoderlund.se @ 2009-04-20 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida