Shopping

Vi var ju som sagt i ett köptcenter jag och Micke igår. Och jag blev så shoppingssugen så nu sitter jag och tittar på Gina Tricot och Kappahls hemsida! :) Hittade ett par röda jeans på Gina och ett par blåa på Kappahl. Även en blus på kappahl som jag tyckte var fin. Funderar på att titta lite imorgon efter jobbet. Jag behöver verkligen nya byxor nu! Även fast man vill spara pengar och inte köpa något nytt försen man gått ner lite i vikt osv så måste jag nog det ändå. Kan ju inte gå i sletna jeans och framförallt inte naken! Ha ha ^^


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har den blusen, använder den som tunika med leggins och jag älskar den! verkligen jätte fin på. O den är ju faktiskt inte särsklit dyr.


URL: http://nathaliebragisson.blogg.se/ @ 2009-04-09 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida