På jobbet...

Sitter på jobbet nu och det är jättelugnt. Dem är trötta idag och vill lägga sig tidigt så nu är det lugnt. :) Dem är så himla goa och söta här!  Dagen har gått rätt fort ändå och solen lyser fortfarande starkt ute. Hoppas på lika gött väder imorgon för då ska jag ut och gå! :) Ska ev. träna på morgonen också, får se hur det blir!
 Jag fick mitt schema över sommarn också och det ser bra ut! Kommer få en go lön i augusti! :D Riktigt gött, ska fixa pass så kanske man kan dra på någon resa? Får se :)
 Har ca 2 timmar kvar att jobba sen kommer Madde och hämtar mig och så ska vi hem till henne och titta på filmen Sex and the city. En film jag aldrig kommer tröttna på. Haha vet att Micke suckar och tänker att det är rena skiten när han läser detta! :P (Puss på dig med).

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Läser att du har kommit igång med träningen. Skönt va? :)


URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/ @ 2009-04-18 @ 06:13:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida