Mätt och seg

Mötte Anna runt kvart över ett och de begav vi oss till Hisingen där hon skulle till ams. Så vi var där en liten stund och sedan tog vi en promenad till backaplan och tittade lite på Cubus, H&M och Skopunkten. Där testade vi massa skor men köpte inga. Men jag funderar på ett par. Vill ju vara lite fin när jag fyller år. Hehe! :) Ska ev. till skopunkten med Annica någon dag! :) Sedan blev det en busstur hem till Angered igen där vi gick in till Emely och jag testade ännu mer skor! haha. Sedan kom Annica dit och pratade lite och så gick vi till affären!  Såå, såhär har min dag varit. Mycket vandrande och fönstershopping. Är ganska trött och öm i fötterna nu.

Ikväll blir det till att glo tv. Du är vad du äter och Greys anatomy!

 Hur fin som helst!! Jag älskar den! Men jag är ju inte den som kan eller går i såna klackar alls. Sånt man kan lära sig men ja, närdå..Haha. Jättefina eller hur? :) (Man har ju självklart ingen strumpa i men det vill jag ha när jag testar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida